piątek, 1 marca 2019

KONKURS SZKOLNY dla miłośników Harrego Pottera

   Normalnie jestem jak Ania z Zielonego Wzgórza. Pogrążona w wiecznej otchłani rozpaczy. Szkoła ogłosiła KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE, a ja nie mogę w nim wziąć udziału!! Chlip, chlip, chlip.... (właśnie zalałam łzami klawiaturę). Wiem, że mogą brać w nim udział klasy szóste, a ja... no.. w sumie pracuję w klasie szóstej...ale.. to i tak podobno nie pomoże. Nie mogę i koniec. Chociaż... może uda mi się jakoś przemknąć niepostrzeżenie i schować pod ławką..i nikt nie zauważy.....?? Nie wydalibyście mnie, nie? Bardzo bym chciała być tam z Wami..... Klasy piąte wiedzą dlaczego :D


A teraz trochę jakby.. bardziej na serio, czyli co trzeba wiedzieć:
Nasza pani logopedka, Iwona Wardecka, wraz z paniami z biblioteki szkolnej - Alą i Agnieszką, ogłosiła KONKURS CZYTELNICZY DLA KLAS IV-VI. To konkurs wiedzy z zakresu treści pierwszej i drugiej części "Harrego Pottera" (1. "HP i kamień filozoficzny", 2. "HP i Komnata Tajemnic").
Zapisać się można do 8 marca w bibliotece szkolnej.
KONKURS odbędzie się 28 marca (czwartek). Na zwycięzców czeka nagroda-niespodzianka :)

Wiem, że w Siódemce jest wiele osób zakręconych na punkcie Harrego Pottera, a wiem to, bo podziwiam Wasze fajowe bluzy i wisiorki za znakami Insygniów. Tak więc piszcie się, a ja będę Wam z całego serducha kibicować!!
:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz