czwartek, 23 maja 2019

Wróciłam!!

   Witajcie po przerwie!!
Kochani, mieliśmy mały zastój blogowy za sprawą mojej przeprowadzki. Byłam chwilowo odcięta od internetu (straszne!!), ale już jestem i wracam do nadawania :))

   Zbliża się jeden z najpiękniejszych, a zarazem najważniejszych dni w roku - DZIEŃ MATKI. Choć wolę określenie "Dzień Mamy" - jakoś tak mniej oficjalnie..
Kochane słoneczka, pamiętajcie. PAMIĘTAJCIE. Nie musicie od razu prezentów kupować. Wystarczy drobny gest. Wystarczy pokazać Mamie, że pamiętasz. Że kochasz. Bo kochamy nasze mamy, prawda? :)
Tym zaś, którym z jakichś powodów mamy brakuje, polecam obdarować osobę najbliższą Waszemu sercu - tę, która w Waszym domu pełni rolę Mamy. Bo..czasami nawet tatusiowie muszą taką rolę pełnić, a i wcale nie są w tym gorsi :))


   Ja pozdrawiam z całego serca wszystkie nasze szkolne Mamy, te prawdziwe i te zastępujące. Świętujcie pięknie dzień 26 maja.  Życzę Wam sukcesów wychowawczych, pociechy, wzruszeń. Niech bycie Mamą, w jakikolwiek sposób, będzie spełnieniem :)))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz