poniedziałek, 2 września 2019

Witajcie w nowym roku szkolnym!! :)

W tym roku Kindersztuba kierowana będzie w głównej mierze do rodziców - tak więc zwracam się do Was, siódemkowi rodzice - zapraszam Was do śledzenia bloga, na którym pojawią się treści mogące Was zainteresować. Będzie o sprawach ważnych, o wychowaniu, sposobach radzenia sobie z trudnościami, będziemy dyskutować, wymieniać poglądy. Zachęcam Was serdecznie do zadawania pytań. Jako pedagog wiem, że nie zawsze macie odwagę porozmawiać o pewnych kwestiach w cztery oczy - tu będzie taka możliwość. Dla mnie, nadmienię, nie ma tematów nieodpowiednich, bo życie to składowa wielu różnych aspektów i wiele z nich jest niezmiernie istotnych. Wychowanie zaś to trudny proces. Ja, jeśli mi pozwolicie, pomogę Wam przez ten proces przechodzić.
Sama jestem mamą, mam więc za sobą szereg doświadczeń.
I również dzięki temu wiem, jak wiele w kwestii wychowania dziecka zależy od nas, RODZICÓW... :)

Zachęcam i zapraszam. Czytajcie, piszcie komentarze, dzielcie się opiniami, wiedzą, zadawajcie pytania. Jeśli macie (związane z wychowaniem) propozycje tematów do poruszenia na blogu, również napiszcie. Z chęcią je podejmę. Do dyspozycji jestem również pod adresem e-mail:

pedagozkasp@wp.pl


Do usłyszenia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz